بازی Forza Motorsport روی ایکس باکس غوغا می‌کند!

بازی Forza Motorsport روی ایکس باکس غوغا می‌کند!

بازی Forza Motorsport روی ایکس باکس غوغا می‌کند!

بازی Forza Motorsport جدید در راه است و ماه میلادی آینده برای پی سی و ایکس باکس از راه می‌رسد. اگر شما هم ایکس باکس سری ایکس یا اس دارید، بهتر است بدانید می‌توانید بازی Forza Motorsport را در چند حالت مختلف اجرا کنید که یکی از آنها Performance Ray Tracing است. جزئیات بیشتر را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

معمولاً نسخه PC بازی‌ها از تنظیمات و حالت‌های بیشتری در مقایسه با نسخه کنسول برخوردار است و گیمرها با دست بازتر می‌توانند تجربه خود را شخصی سازی کنند. با این حال آنچه که گفته شد به منزله نبود چنین گزینه‌هایی برای دارندگان ایکس باکس نیست.

 

  Forza Motorsport گرافیک فوق العاده

بازی Forza Motorsport روی ایکس باکس غوغا می‌کند!

حالت های مختلف بازی Forza Motorsport روی ایکس باکس

بر روی ایکس باکس سری ایکس گیمرها می‌توانند از بین سه حالت مختلف دست به انتخاب بزنند که شامل Performance، Performance Ray Tracing و Visuals است. حالت اول یا Performance برای اجرای بازی در وضوح تصویر 4K با نرخ فریم دهی 60fps است اما حالت Performance Ray Tracing از Upscaling پویا برای اجرای بازی در وضوح تصویر 4K با Ray Tracing و 30fps بهره می‌گیرد. متأسفانه چیزی درباره وضوح تصویر واقعی این حالت نمی‌دانیم.

Forza Motorsport 2023

 

حالت سوم یا Visuals هم مخصوص اجرای بازی در وضوح تصویر 4K با Ray Tracing و 30fps است. بد نیست اشاره کنیم بازی Gran Turismo 7 سونی برای پلی استیشن حتی از Ray Tracing در گیم پلی بازی پشتیبانی نمی‌کند.

هم زمان گفته می‌شود دارندگان ایکس باکس سری اس دو گزینه قابل انتخاب خواهند داشت که هیچ یک شامل Ray Tracing نمی‌شود. در حال حاضر جزئیات زیادی در دست نیست اما گفته می‌شود شامل حالت Performance برای وضوح تصویر پویا و 60fps است. حالت Quality mode هم بالاترین وضوح تصویر را با 30fps ارائه می‌کند که احتمالاً 4K باشد.

بازی Forza Motorsport دهم اکتبر برای PC و ایکس باکس سری X و S منتشر می‌شود.

 

  • xmartsystem
  • 22 شهریور 1402
  • 898 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...