ایفون 15 مناسب برای بازی

ایفون 15 مناسب برای بازی

 

ایفون 15 مناسب برای بازی

شب گذشته اپل اجرای تماشایی بازی Assassin’s Creed Mirage بر روی گوشی‌های سری آیفون 15 پرو را به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسد در تلاش برای تبدیل کردن آیفون به رقیب کنسول‌های بازی دستی باشد. جزئیات بیشتر و دموی Assassin’s Creed را در ادامه همین نوشتار ببینید.

طبق وعده‌های اپل A17 Pro از گرافیک داخلی بسیار پرقدرت بهره می‌برد که عملکرد آن در اجرای بازی‌ها با شتاب بخشی سخت افزاری به Ray Tracing، چهار برابر بهتر از روش نرم افزاری در چیپست های فعلی است.

 

ایفون 15 مناسب برای بازی

AC Mirage iPhone

گیمینگ روی آیفون 15 پرو و پرو مکس

افزون بر توسعه چیپست پرقدرت تر از همیشه با فناوری ساخت 3 نانومتری، اپل با سازندگان و ناشرهای بازی بزرگ هم وارد همکاری شده است تا نسخه مخصوص آیفون بازی‌هایشان را بسازند. از جمله بازی‌هایی که برای آیفون 15 پرو و پرو مکس منتشر خواهند شد موارد زیر به طور رسمی اعلام شده اند:

  • Resident Evil Village
  • Resident Evil 4 remake
  • Assassin’s Creed Mirage
  • Death Stranding

آن‌طور که یکی از مهندسان بخش تراشه اپل ادعا کرد، گرافیک داخلی چیپست A17 از قدرت کافی برای اجرای روان بازی‌ها با Ray-Traced Reflections برخوردار است. Sribalan Santhanam همچنین ادعا کرد این سریع‌ترین چیپست در تاریخ گوشی‌های هوشمند است.

 

باید دقت داشت که بازی‌های طراحی شده برای گوشی‌های آیفون 15 پرو و پرو مکس در اصل یک پُرت از نسخه کنسول هستند و نباید آنها را با بازی‌های مرسوم iOS اشتباه گرفت. طبیعتاً چنین بازی‌هایی باید از گرافیک و فیزیک بسیار قوی‌تر نسبت به بازی‌های موبایل برخوردار باشند.

دست کم می دانیم Assassin’s Creed Mirage برای آیفون 15 پرو اوایل سال 2024 از راه می رسد. البته روشن نیست این بازی‌ها از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کنند یا نه، با این حال امکان استفاده از کنترلرهای بازی بلوتوث چون DualSense پلی استیشن 5 روی آیفون‌های 15 وجود دارد.

بهتر است امیدوار باشیم اپل موبایل گیمینگ را به سطح تازه‌ای برساند و شاهد تحول بازی‌های موبایل باشیم. البته باید دید ظرفیت نسبتاً پایین تر باتری آیفون در مقایسه با گوشی های اندرویدی چگونه بر تجربه گیمرها تاثیر می گذارد. دست کم ظرفیت باتری پرو مکس برای گیمینگ قابل قبول به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!