لپ تاپ ایسوس مدل ROG FLOW Z13 GZ301ZE پردازنده Core i9 12900H رم 16GB حافظه 1TB SSD گرافیک 4GB 3050Ti

ناموجود
اورجینال

ROG FLOW GZ301ZE Core i9 12900H 16GB 1TB SSD 4GB 3050TI WUXGA Touch Laptop

دسته: , , 5 از 5
خرید محصول لپ تاپ ایسوس مدل ROG FLOW Z13 GZ301ZE پردازنده Core i9 12900H رم 16GB حافظه 1TB SSD گرافیک 4GB 3050Ti

ناموجود ، تماس بگیرید

موجودی:ناموجود

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

لپ تاپ ایسوس مدل ROG FLOW Z13

از وقتی که تبلت‌های سرفیس راهی بازار شدند، مردم تقریبا همان لپ‌تاپ‌های ویندوزی را با ظاهری شیک‌تر و البته با وزن به مراتب کمتر و البته کارایی‌های جذاب مشاهده کردند. با این حال سرفیس‌ها هر چقدر هم که جذاب بودند، قدرت سخت‌افزاری خیلی بالایی نداشتند و برای فعالیت‌‌های سنگین اصلا گزینه مناسبی نبودند، چه برسد به اینکه بخواهیم با آن‌ها بازی‌های روز را با تنظیمات گرافیکی بالا تجربه کنیم. در این میان شرکت ایسوس تصمیم گرفت که محصولی راهی بازار کند که نه تنها به تبلت‌های سرفیس شباهت داشته باشد، بلکه از توان سخت‌افزاری بالایی هم بهره می‌برد. در واقع این شرکت محصولی راهی بازار کرده که در قالب ظاهر تبلت مانندی که دارد، برای گیمرها هم جذاب است و می‌تواند بازی‌های جدید را با تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کند.

در واقع تبلت rog flow z13 یکی از قوی‌ترین تبلت‌های موجود بازار است. یک تبلت گیمینگ که با بسیاری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار به خوبی رقابت می‌کند و عملکرد قابل توجهی از خودش نشان می‌دهد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به بررسی تبلت rog flow z13 به پردازیم. در حالی که این محصول قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس و دیگر برندها دارد، اما به شکل بسیار خوبی می‌تواند بازی‌های جدید را اجرا کند. در بررسی asus rog flow z13 دقیقا به شما خواهیم گفت که این لپ تاپ شگفت انگیز به چه صورت شما را هیجان‌زده می‌کند.

طراحی

در ابتدای بررسی rog flow z13 می‌خواهیم شما را با ظاهر این محصول بیشتر آشنا کنیم. اگر از قبل تبلت‌های سرفیس را داشته باشید، متوجه شباهت این محصول با سرفیس خواهید شد. با این حال لپ تاپ ROG FLOW Z13 کمی ضخامت بیشتری دارد و دلیل آن هم استفاده از فن‌ و سخت‌افزار قدرتمندی است که برای آن در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ گیمینگ یکی ابعاد فوق العاده‌ای دارد و آنقدر سبک است که به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. این محصول در ابعاد ۱۲ در ۲۰۴ در ۳۰۲ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به ۱٫۱۸ کیلوگرم می‌رسد. چنین ابعاد و وزنی باعث شده که به راحتی بتوانید این محصول را حمل کنید. اصلا خسته نمی‌شود و می‌توانید مدل زمان طولانی آن را به همراه خود داشته باشید

f4786dd0 b61e 11ec 8f3f 783c469779b7

روی لبه بالای این لپ تاپ محل قرار گرفتن دریچه فن ها را مشاهده می‌کنید. روی لبه پایین هم محل قرار گرفتن کیبورد را مشاهده می‌کنید. کیبوردی که به صورت آهنربایی به این لپ تاپ متصل می‌شود. موضوع جالب اینجاست که  اگر کیبورد را به این محصول متصل نکنید، می‌توانید به صورت یک تلبت از ROG Flow Z13 استفاده کنید. صفحه نمایش لمسی این محصول باعث شده که به خوبی بتوانید با آن کار کنید. برای این محصول یک پایه تکیه‌گاه هم در نظر گرفته شده که که می‌تواند صفحه نمایش را در زاویه‌های مختلف نگه دارد. پایه این محصول به صورتی طراحی شده که بتوانید آن را تا زاویه ۱۷۰ درجه حرکت دهید. با این حال می‌توانید زاویه دید بسیار خوبی به این محصول در حالت‌های مختلف داشته باشید. پایه‌ای که کیفیت خوبی دارد اما مواظب باشید که به آن فشار زیادی وارد نکنید. از آنجایی که این محصول کلا محصول حساسی به حساب می‌اید، نباید فشار فیزیکی به آن وارد کنید.

لپ تاپ از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. زمانی که این محصول را به دست می‌گیرید احساس می‌کنید که از متریال‌های با کیفیتی برای ساخت این محصول استفاده شده است.

موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که از درچه‌های خنک کننده بسیار با کیفیتی برای این محصول استفاده شده است. از آنجایی که این محصول باریک ساخته شده و برای گیم هم به کار می‌رود، مسیرهای خنک کننده این لپ تاپ تمام فضای پشتی را به خودشان اختصاص داده‌اند. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که فن‌های در نظر گرفته شده برای ROG Flow Z13 بسیار صدای کمی تولید می‌کنند و در برخی موارد اصلا متوجه صدایی که این فن‌ها تولید می‌کنند، نمی‌شوید.

باتری

موضوع دیگری که در بررسی تبلت گیمینگ rog flow z13 باید به آن اشاره کنیم این است که این محصول در قسمت باتری هم عملکرد مناسبی از خودش ارائه داده است. همان‌طور که گفتیم این محصول تنها ۱٫۱ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن تنها به ۱۲ میلی‌متر می‌رسد. با محصولی سروکار داریم که به راحتی در هر فضایی قرار می‌گیرد. موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که برای ROG Flow Z13 از یک باتری ۵۶ وات ساعتی استفاده شده. موضوع دیگری که باعث شده این محصول از نظر باتری فوق العاده باشد، تکنولوژی شارژ سریع آن است. شما می‌توانید در مدت زمان ۳۰ دقیقه نزدیک به ۵۰ درصد ظرفیت باتری این محصول را شارژ کنید.
البته موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که زمانی که این لپ تاپ در حالت باتری قرار داشته باشد، عملکرد خیلی قدرتمندی از خودش ارائه نمی‌کند. توان لپ تاپ روی حالت باتری خیلی بالا نیست و اگر در حالت باتری بازی کنید متوجه می‌شوید که بازی‌ها افت فریم خواهند داشت و ظرفیت باتری هم به سرعت به پایان می‌رسد. در حالت باتری از این محصول برای فعالیت‌های سبک استفاده کنید. فعالیت‌‌هایی مانند وب گردی و تماشای ویدیو مناسب خواهند بود. اما برای بازی کردن و انجام دادن فعالیت‌های سنگین بهتر است که لپ تاپ به برق متصل باشد.

پورت‌ها

لپ تاپ ایسوس مدل ROG FLOW Z13

تست گیمینگ تبلت rog flow z13

موضوعی که برای همه بسیار اهمیت دارد. در تست گیمینگ تبلت rog flow z13 نه تنها از بنچمارک‌های مختلف استفاده کردیم، بلکه از بازی‌ Red Dead Redemption 2 هم کمک گرفتیم.

در ادامه می‌توانید نتایج بنچمارک این محصول را مشاهده کنید. بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که این محصول از توان سخت‌افزاری بسیار بالایی برخوردار است.

PC Mark

لپ تاپ ROG Flow 13 نه تنها برای بازی کردن، بلکه برای پردازش‌های سنگین هم بسیار عالی است.

این مدل از ROG FLOW 13 که برای بررسی در اختیار داشتیم از پردازنده Core i9 نسل ۱۲ مدل 12900H استفاده می‌کرد. این محصول با ۱۶ گیگابایت رم DDR5 راهی بازار شده و از پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti هم استفاده می‌کرد. برخورداری از ۱ ترابایت حافظه SSD هم باعث شده که این محصول عملکرد بسیار خوبی در اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها داشته باشد. همچنین ۱ ترابایت حافظه فضای بسیار خوبی برای ذخیره اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ترکیب چنین سخت‌افزاری باعث می‌شود که بتوانید با این لپ تاپ از پس تمام فعالیت‌های سنگین و اجرای بازی‌های جدید بر بیاید. سیستم خنک کننده لپ تاپ هم باعث شده که همه چیز با ثبات خوبی اجرا شود و دچار کندی سرعت نشوید.

 

 

نقاط قوت

  • وبکم - دارد
  • کیبورد با نور پس‌زمینه - دارد
  • حسگر اثر انگشت -دارد
  • کارت‌خوان - دارد
  • اسپیکر - بلندگوهای داخلی استریو

نقاط ضعف

  • درایو نوری - ندارد
طراحی خوب
صفحه نمایش خیلی خوب
باتری خوب
اسپیکر خوب
کیفیت ساخت خیلی خوب
عملکرد خیلی خوب
مشخصات

مشخصاتROG FLOW GZ301ZE Core i9 12900H 16GB 1TB SSD 4GB 3050TI WUXGA Touch Laptop

گارانتی

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی و 18 تا 24 ماه گارانتی اصلی(آواژنگ،حامی،سازگار،مهر،آوات،امرتات،الماس،تات و …)

رنگ

نوع دستگاه

نوت بوک (لپ تاپ)

فرم کاربری

گیمینگ

ابعاد

305x203x12.9 میلیمتر

وزن

1.1 کیلوگرم

اندازه صفحه نمایش

13.4 اینچ

وضوح صفحه نمایش

1200×1920 پیکسل

صفحه نمایش مات

ندارد

صفحه نمایش لمسی

دارد

نوع صفحه نمایش

براق

سازنده پردازنده

INTEL

سری پردازنده

Core i9

فرکانس پردازنده

2.5 گیگا هرتز

فرکانس پردازنده در حالت توربو

5.0 گیگاهرتز

حافظه کش پردازنده

24 مگابایت

حافظه رم

16 گیگابایت

نوع حافظه رم

LPDDR5

ظرفیت حافظه داخلی

1 ترابایت

نوع حافظه داخلی

SSD

مشخصات حافظه داخلی

SSD PCIe 4.0 NVMe M.2

سازنده کارت گرافیک

Nvidia

مدل کارت گرافیک

NVIDIA GeForce RTX 3050Ti 4GB GDDR6

حافظه اختصاصی گرافیکی

4 گیگابایت

درایو نوری

ندارد

درگاه USB 2.0

دارد

درگاه USB-C

1 درگاه

درگاه VGA

ندارد

درگاه HDMI

ندارد

اتصال Wi-Fi

دارد

اتصال Bluetooth

دارد

کارت خوان

دارد

حسگر اثر انگشت

دارد

وب کم

دارد

اسپیکر

دارد

تعداد سلول باتری

4 سلول

ظرفیت باتری

56WHr

کیبورد

قابل جداسازی با نور پس زمینه RGB

مزایا

صفحه نمایش 13.4 اینچی با کیفیت WUXGA (1920 x 1200)
نور RGB صفحه کلید
ظرفیت و نوع باتری 4Cell 56WHr
پردازنده قدرتمند نسل دوازدهم Intel Core i9 12900H
سنسور اثرانگشت

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از ایکس مارت سیستم خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

طراحی

صفحه نمایش

باتری

اسپیکر

کیفیت ساخت

عملکرد

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود ، تماس بگیرید