لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل GAMING 3-15IHU6

ناموجود
اورجینال

Core i5-11300H 16GB DDR4 256GB SSD 4GB 3050 Full HD

خرید محصول لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل GAMING 3-15IHU6

ناموجود ، تماس بگیرید

موجودی:ناموجود

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل GAMING 3-15IHU6

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ لپ‌تاپ با رقابت سختی که در طراحی سری محصولات حرفه‌ای مخصوص بازی دارند، از این فرصت برای قدرت‌نمایی استفاده می‌کنند. به‌همین‌دلیل معمولا تمام لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی مجهز به سخت‌افزارهای به‌روز و قوی، صفحه‌نمایش باکیفیت و امکانات متعددی هستند. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی شرکت «لنوو» هم همین خصوصیات را داشته و ارزش خرید بالایی دارند. سری گیمینگ لنوو با سی‌پی‌یو قدرتمند نسل دهم و گرافیک قدرتمند 4 گیگابایت قابلیت اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم‌افزارهای گرافیکی را دارد. پردازنده مرکزی Intel Core i5-11300H با حافظه کش خوب 8 مگابایت که می‌تواند سرعت لود و بارگذاری را سریع‌تر کند در کنار 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 3050 DDR6 قوی که می‌توانید بازی‌های سنگین گرافیکی آنلاین و آفلاین با MAP GAMING بزرگ و برنامه‌های سنگین گرافیکی و خروجی آن‌ها را اجرا کنید، مجموعه سخت‌افزار لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل GAMING 3-15IHU6 را تشکیل می‌دهند که باعث می‌شود این محصول برای استفاده‌های روزمره و معمولی و همچنین کاربری‌های حرفه‌ای‌تر نظیر گیمینگ گزینه‌ای مناسب و انتخابی شایسته باشد.

توضیحات

لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل GAMING 3-15IHU6

 

لنوو یکی از تولید کنندگان برتر در جهان لپ تاپ‌ها است و محصولاتی جذاب در رده‌های قیمت متنوع را روانه بازار می‌شود. لنوو سهم فروش بالایی را به خود اختصاص داده و اپل و ایسوس در کنار ایسر در تلاش هستند که به این سطح فروش دست پیدا کنند. حال شما می‌توانید لپ تاپ مدل Ideapad Gaming 3 از لنوو را خریداری کرده و به تمام نیازهای خود دست پیدا کنید. این محصول طراحی متعادلی به همراه داشته و با مشخصات متوسط رو به بالا در اختیار شما قرار می‌گیرد. این لپ تاپ زیبایی را در طراحی در نظر داشته و در همان نگاه اول می‌توانید این مورد را متوجه شوید.

 

lenovo ideapad gaming 3 top view

 

 

لپ تاپ در ابعاد ۳۵۹.۶ در ۲۵۱.۹ در ۲۴.۲ میلی‌متر طراحی شده و وزن معادل ۲.۲ کیلوگرمی دارد. این محصول چندان هم وزن سبکی ندارد، اما در حمل آن مشکل خاصی نخواهید داشت و می‌توانید از کیف یا کوله پشتی برای این منظور استفاده کنید. این نوت بوک یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی به همراه دارد و پنل IPS برای آن در نظر گرفته شده است. رزولوشن صفحه نمایش در حد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و از قابلیت مات هم برای صفحه استفاده می‌شود. با این قابلیت، نگاه کردن به مانیتور از هر زاویه‌ای سبب نمایش عالی محتواها خواهد شد و به مشکل بر نمی‌خورید. این پنل قابلیت لمسی ندارد و البته نیازی هم به آن نخواهید داشت.

 

 

 

مشخصات فنی

لنوو برای لپ تاپ خود از تراشه سری Core i5 اینتل استفاده می‌کند که فرکانس پردازنده معادل ۲.۶ گیگاهرتزی به همراه داشته و در حالت توربو هم می‌تواند به ۴.۴ گیگاهرتز دست پیدا کند. حافظه کش پردازنده در حد ۸ مگابایت است و از این رو می‌تواند به سرعت به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کند. حافظه رم لپ تاپ هم ۱۶ گیگابایتی است و از نوع DDR4 تدارک دیده شده است. ظرفیت حافظه داخلی از ۲۵۶ گیگابایت هارد اس اس دی تشکیل یافته است..

lenovo ideapad gaming 3 left view

 

 

کارت گرافیک این محصول از مدل RTX 3050 انویدیا بوده و بیشتر برای نصب و اجرای بازی‌های متوسط می‌تواند مناسب باشد. حافظه اختصاصی گرافیکی آن ۴ گیگابایتی بوده و شرایط متوسط رو به بالایی را برای تجربه گیمینگ شما فراهم می‌کند. بیاد داشته باشید که این محصول درایو نوری و پورت کم سرعت USB 2.0 نداشته و به جای آن می‌توانیم از پورت‌های سریع‌تر USB-C و USB 3.0 در آن استفاده کنید. پورت‌های متعادل HDMI و شبکه را هم داریم که برای اتصال مانیتور خارجی در کنار اتصال اینترنت می‌تواند بسیار مناسب باشد. اتصال وای فای در کنار بلوتوث هم به شکل پایدار و سریع در این لپ تاپ ممکن شده است.

 

 

 

کیفیت بالای لپ تاپ‌های کمپانی دل

می‌دانیم که  IBM تولید لپ تاپ‌های ThinkPad را متوقف کرده است، اما این لپ تاپ‌ها هنوز هم به لطف کمپانی لنوو در تجارت حضور داشته و می‌توانند به عنوان لپ تاپ‌های کاربردی و ارزشمند در اختیار خریداران قرار گیرند. سری‌های متنوعی هم در این برند وجود دارد که در طول چندین سال گذشته توسعه بیشتری پیدا کرده و برند لنوو برای رقابت بهتر با رقبا اقدام به معرفی مدل‌های جدید می‌کند که سری Ideapad هم یکی از بهترین‌ها در این زمینه بوده است. بخش عمده‌ای از محبوبیت لپ تاپ‌های ThinkPad به بدنه ناهموار و تکرار نشدنی آن‌ها باز می‌گردد و در همین راستا، امروزه می‌توانید دستگاه‌های لنوو را با همین قابلیت‌ها تهیه کرده و صفحات کلاسیک آن‌ها را داشته باشید.

lenovo ideapad gaming 3 15ach6 side view

 

سال به سال، لنوو با طرح‌های بنیادین خود، به نوآوری خود ادامه داده و این خانواده را گسترش می‌دهد. هر کدام از این سری‌ها مشتریان خاصی را در بازار هدف قرار می‌دهند و علاقه مندان بسته به بودجه و نیاز خود می‌توانند به سراغ هر کدام از این سری‌ها بروند. علاوه بر سری ThinkPad سری‌های دیگری مانند یوگا هم در این برند تولید می‌شوند که سایر تولید کنندگان بزرگ لپ تاپ‌ها را به چالش کشیده است. شما می‌توانید ساز و کار اصلی لپ تاپ‌های قابل تبدیل یا همین ۲ در ۱ را هم در این برند داشته باشید. دستگاه‌های لنوو هم اکنون بسیار مفهومی‌تر تولید می‌شوند و با داشتن صفحه نمایش تاشو، می‌توانند قابلیت‌های بیشتری را برای شما فراهم کنند.

 

 

 

سری Ideapad

لپ تاپ‌های سری IdeaPad عمدتا به مصرف کنندگان اختصاص پیدا کرده است. اگرچه، کاربران تجاری هم ممکن است که از مشخصات فنی این لپ تاپ‌ها خوش‌شان بیاید. برخی از بهترین برنامه‌ها در این لپ تاپ‌ها جای گرفته است و می‌توانیم به برنامه‌های فروشگاهی هم در آن اشاره کنیم. مدل‌های دیگری از لپ تاپ لنوو هم وجود دارند که به صورت رسمی توسط مایکروسافت پشتیبانی شده و نسخه‌های Microsoft Signature  نام‌گذاری شده‌اند. توجه داشته باشید که طرج شماره گذاری صفحه نمایش که در لپ تاپ‌های تینک‌پد داشتیم، در IdeaPad تکرار نشده‌اند.

مشخصات

مشخصاتCore i5-11300H 16GB DDR4 256GB SSD 4GB 3050 Full HD

گارانتی

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی و 18 تا 24 ماه گارانتی اصلی(آواژنگ،حامی،سازگار،مهر،آوات،امرتات،الماس،تات و …)

صفحه نمایش لمسی

ندارد

نوع دستگاه

نوت بوک (لپ تاپ)

وضوح صفحه نمایش

1080×1920 پیکسل

ابعاد

35.9 × 25.1 × 2.43 cm

وزن

2.25 kg

پردازنده مرکزی

Core i5 11300H

نسل پردازنده

Tiger Lake H35

فرکانس کاری پردازنده

2.6 گیگاهرتز تا 4.4 گیگاهرتز

حافظه ی کش

8 مگابایت

پردازنده گرافیکی یکپارچه با پردازند

4GB RTX 3050

نوع حافظه ی رم

DDR4

حافظه ی ذخیره سازی

256GB

نوع حافظه ی ذخیره سازی

SSD

نوع پنل

IPS

نرخ نوسازی تصویر

60Hz

پوشش صفحه نمایش

مات

پورت شبکه

دارد

شبکه ی بیسیم

دارد

بلوتوث

دارد

درگاه VGA

ندارد

درگاه HDMI

دارد

DVI

ندارد

تعداد درگاه USB 3.0 Type A و بالاتر

2

تعداد درگاه USB 2.0 Type A

ندارد

درگاه USB Type C

1

پشتیبانی از تاندربولت

ندارد

جک هدفون میکروفن

دارد

حجم باتری

3 سلولی 45 وات در ساعت

درایو نوری

ندارد

اسپیکر

دارد

وبکم

دارد

کیبورد با نور پس زمینه

دارد

حسگر اثر انگشت

ندارد

کارتخوان

دارد

تعداد فن

2

فرم کاربری

گیمینگ

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از ایکس مارت سیستم خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود ، تماس بگیرید