موس پد گیمینگ ریزر Goliathus Extended Chroma

اورجینال

Razer Goliathus Extended Chroma Gaming Mouse Pad

دسته: , 5 از 5
تحویل بین 2 تا 5 روز کاری
خرید محصول موس پد گیمینگ ریزر Goliathus Extended Chroma

قیمت: تومان 3,800,000

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

موس پد گیمینگ ریزر Goliathus Extended Chroma

موس پد گیمینگ ریزر Goliathus Extended با بهره‌گیری از سیستم نورپردازی Chroma شرکت ریزر، آماده است تا پس از هر پیروزی‌ سیستم گیمینگ شما را با زیبایی و نورهای رنگین خود بیاراید. حین بازی با دقت و سرعت موس خود را روی این موس پد حرکت داده و دستان و کیبورد خود را نیز روی آن بگذارید تا علاوه بر راحتی، از لطافت و ظاهر جذاب این پد موس بسیار بزرگ لذت ببرید. اندازه این موس پد پرفروش نسبت به مدل عادی Goliath Chroma افزایش چشمگیری داشته است. مناسب برای هر نوع گیمینگ موس پد Goliathus با تمام درجات حساسیت و انواع حسگرهای موس سازگاری دارد. حساسیت بالا یا پایین یا حسگرهای اپتیکال یا لیزری تفاوتی در تجربه دلچسب شما از استفاده از موس پد ایجاد نمی‌کنند و با کنترل دقیق و پاسخگویی سریع خود در بازی‌های مختلف رضایت شما را جلب خواهند کرد. سطح پوشیده از پارچه Micro Textured بافت فوق ریز پوشش رویی این موس پد تعادلی بسیار مطلوب بین تسلط، دقت و سرعت ایجاد می‌کند تا تمام بازیکنان با سبک‌های بازی مختلف بتوانند از آن بهره ببرند.نورپردازی Chroma RGB ریزر با تنوع رنگی ۱۶.۸ میلیونی، هزاران الگوی مختلف و افکت‌های نورپردازی داینامیک مخصوص بازی‌ها، نورپردازی RGB موس پد گیمینگ Goliathus Extended Chroma جلوه‌ای متمایز به سیستم گیمینگ شما می‌بخشد و بین شما و دنیای بازی‌ها پیوندی ویژه برقرار می‌کند. این محصول با بسیاری از قطعات و دستگاه‌ها، بازی‌ها و نرم‌افزار‌ها سازگاری دارد. بهتر است از قابلیت‌های پیشرفته نرم‌افزار تخصصی Chroma Studio (تنظیمات اتصال دستگاه‌ها و قطعات، تنظیم الگوهای رنگی و اکولایزر، و…) نیز غافل نشوید.

موس پد گیمینگ ریزر Goliathus Extended Chroma

مشخصات

مشخصاتRazer Goliathus Extended Chroma Gaming Mouse Pad

برند ها

Razer

نورپردازی

RGB

ابعاد

920×294×3 میلی‌متر

وزن

560 گرم

جنس

پارچه – لاستیک

نوع موس پد

نرم

دوردوزی

دارد

تکیه‌گاه مچ دست

ندارد

قابلیت نظافت

دارد

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از ایکس مارت سیستم خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان 3,800,000